Τετάρτη, 25 Ιανουαρίου 2012

Η πρώτη μου δημιουργία...


Όλα ξεκίνησαν πριν περίπου ένα μήνα..
Πάντα μαρεσαν τα πλεκτα σκουφακια αλλα απο τοτε που ηρθε στη ζωη μας η μπεμπουλα μας ηθελα να της φοράω συνέχεια! Ετσι λοιπον ενα βράδυ, άνοιξα το youtube και αποφασισα οτι ειχε ερθει η ωρα να μαθω βελονάκι. Ηξερα να το κρατάω απο πριν και μαζι με κατι θηλιες που μου ειχε δειξει η μαμα μου ξεκίνησα! Μέχρι τις 2 τα ξημερώματα επλεκα...ειχα φτάσει στη μεση το σκουφι..τα ματια μου εκλειναν αλλα εκει! Ηθελα να το δω να παιρνει μορφη..
ΟΚ ειναι αστειο το πρωτο μου σκουφάκι.. γεμάτο ατέλειες και ασυμμετρίες..οπως λεει ο αντρας μου που μαγαπαει : Ολα τα εργα τεχνης εχουν ασυμμετρία ! Τι να πει κι αυτος;  χεχε!

Οριστε λοιπόν το πρωτο μου σκουφάκι .. απλό λευκό με λουλουδακι ροζ..το δωρισα στην μικρή μου την ημερα των Χριστουγεννων..σαν παιδι ανυπομονουσα να ξυπνησει να της το φορεσω.


Το μοντελο μου ειναι μια μπαλα της fisher prise ! Ειναι η μονη που στεκετε ακινητη! χαχα

3 σχόλια:

  1. Μπράβο Ειρηνάκι!
    Συνέχισε την καταπληκτική δουλειά και κάνε όλο τον κόσμο "Μαλλιά-κουβάρια"...
    Φιλάκια!! -Χρύσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλοριζικο Ειρηνη! Καλες δημιουργίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή αρχή χαζομανούλα... Να μας φτιάχνεις κι άλλα πολλά σκουφάκια για πολλά μικρά αστεράκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή